Torsdag.

Ni trodde väl inte jag hade tagit ett flyg till ett varmt land eller? Önskar att det så vore! Nä, men dagen har varit fulllspäckad, typ. Redan torsdag.. torsdag! Veckorna går så sjukt snabbt, hinner knappt med. Redan helg imorgon. Gu se skönt! I like.
Har precis tagit bort mitt röda nagellack och det var nästan omöjligt. Värt att slösa en kvart för att ta bort nagellack.. nej. Ska göra fransk manikyr på mig själv men det hinner jag inte nu för alldeles strax ska jag till min morfar. Han fyller nämligen år idag. GRATTIS MORFAR! :) 
Måste lägga på ett kål (kol?), är som vanligt klar i sista sekund.

Vi hörs då jag kommer hem!
Hoppas ni haft en bra dag.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0