Måndag.

Har inte haft tid att skriva så mycket. Då jag är med Petter vill jag ju självklart spendera all tid som jag kan med honom! Har haft det jätte mysigt med honom sen i lördags. Varje sekund med honom, underbart! Eftersom han har sovmorgon på måndagar kunde han stanna tills idag. Följde honom till bussen vid åtta tiden även fast jag själv inte början förrän 09.20. Så nu sitter jag på skolan och väntar. Är man snäll så är man, haha. Sötnosen ringde redan 5 minuter senare, han ville typ bara säga att han saknar mig redan + att busskortet funkade. Konstigt egentligen. Att man kan sakna någon så mycket bara en sekund efter att man har sagt hejdå. Men det gör jag. Jag vill ha honom här hela tiden.

Ska strax föra över bilder till datorn så det kommer under dagen, håll utkik!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0