Hos Emelie.

Som ni säkert förstår är jag hos min kära Emelie. Hon äter middag just nu så därför passar jag på att snöra in ett inlägg. Det är så roligt att vara här, har saknat henne så mycket!

På eftermiddagen då vi kom till Umeå mötte jag upp Petter (glädje!). Vi for hem till honom och bara tog det lugnt framför tvn. Han skulle ändå på träning ikväll så jag passar på att umgås med älsklings E. Då hon har ätit upp sin middag (vilket jag hoppas är snart) så ska vi ta bussen in till stan där vi ska ta en fika. Hon ska samtidigt intervjua mig! Hon ska göra ett repotage i skolan så hon frågade om jag ville ställa upp. Självklart vill jag det! :)

Strax åker vi till city, ta det lugnt ikväll! ; )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0