Fredag.

Godmorgon!

Här sitter jag med blött hår så ska försöka skriva lite snabbt och kortfattat. Dropp dropp.
Fredag idag vilket innebär att jag ska till skolan vid tio tiden,
men det är endast för att lämna tillbaka alla böcker.
Igår var ju sista dagen på min skola!
3 november börjar jag ju gymnasiet i Umeå isället.
Kan inte ens förklara hur skönt det känns och hur mycket jag längtar!

Vid elva tiden ska jag åka ner till Umeå eftersom jag ska till Petter i helgen.
Som tur är får jag åka bil för mamma & M ska ju ner till stugan/huset i Sälen.
Önskar jag var där precis i det här ögonblicket.
Men jag kommer hitta på massa mysiga saker i helgen ändå.

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0