Fotografering.

Det är det som var "hemligheten"! Att jag idag har blivit fotad av en tjej som heter Sara. Fick se några bilder och av dom jag såg, var väl 3 stycken kanske, så blev dom jätte fina. Jag kommer att få dom senare idag så då lovar jag att visa er. Längtar att se hur dom blev! Var faktiskt väldigt roligt att bli fotad. Innan var jag rätt så nervös men det gick alldeles utmärkt. : )

Ska tillbaka till tandläkarn om en timme. Två dagar i rad, lotto? Känns inte så lockande. Efter jag var ute i drygt en timme i lite kläder nyss så fryser jag fortfarande. Vill bara stanna inne och slappa framför tvn med en filt. Låter allt bra mysigt va.

Ska slänga i mig en gröt nu sen ta cykeln till tandis. Hörs senare!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0