Tidsfördriv.

Okej, jag borde lägga mig. Eller, jag la mig faktiskt och förökte sova men det gick ju åt skogen som ni märker. Gör detta tidfördriv så kanske jag kan sova sen. Förhoppningsvis.

HAR DU

ett förhållande? Ja.
en bästa vän? Japp.
blivit kär vid första ögonkastet? Jag vet inte om jag blev kär, men något speciellt var det.
skrikit år en lärare? Haha vilken fråga. Tror jag då inte, har inget minne av det.
kysst någon och sedan ångrat dig? Jo..
ljugit för dina föräldrar om vart du är? Har hänt ja.
några smycken som kostar över tusen kronor? Hm, inte vad jag vet.
snusat? Nej.
rökt? Nej.

DAGENS
klädsel: Mjukisbyxor, en t-shirt & en grå kofta. Ingen har ju knappt sett mig så det spelar ingen roll.
frisyr: En svans.
låt: Beyonce - If I were a boy.
vill ha: Just nu, sömn!
sjuka: Har haft ont i halsen en vecka.
beroende: Annanas.
saknad: SNÖ! Ge mig nu tack.
köp: Var på coop tidigare och handlade middag och gott till kvällen.
godis: Lösviktsgodis, såklart.

FÖRSTA
bästa kompisen? Olivia.
bilen? Har tusan inte haft nån bil, än.
husdjuret? En hund, min fina Kenzo.
semestern? Korfu, var i mammas mage. Om inte det räknas så var det Gran Canaria.
jobbet? Ett boende för dementa.
köpta skivan? Öhm, kommer nog inte ihåg.. men typ Hits For Kids eller nåt liknande!
piercingen? Öronen.
konserten? Typ Lisa Miskovsky? Haha..
fyllan? I sommras.

BLANDAT
är du blyg inför det motsatta könet? Nejdå.
hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 om drygt två månader! : )
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja.
använder du huvtröjor? Ibland, men verkligen inte så ofta.
vill du ha några tatueringar eller piercingar just nu? Jajjemen, kan du ge dig på.
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det mosatta? Det beror ju på.

TIO, SISTA
personen som smsade dig: Emma.
personen du kramade: Mamma.
personen som ringde dig: Älsklingensgubbenpetter.
personen som du ringde: Lina.
alkoholdrycken: Smirnoff Ice. 
bilfärden: Igår. Från Umeå hem till Skellefteå.
filmen du såg: Step Brothers med Petter i tisdags.
gången du grät: Igår kväll..
måltiden: Potatisgratäng & rostbiff.

NIO, SKULLE DU
våga hoppa fallskärm? JAA! Ingen tvekan.
våga hoppa bungyjump? Ville det förut men tror jag ångrat mig..
kalla dig själv lycklig? Ja, jag är lycklig!
hellre ta bilden än vara med på den? Hellre ta bilden.
kunna gråta över en kille? Ja.
kunna gråta över en tjej? Ja.
kunna ljuga för någon? Jag är väldigt dålig på att ljuga, så nej.
kunna springa femtio mil? Haha nog skulle jag kunna allt men frågan är väl om jag skulle orka.

FEM VAL
solnedgång eller soluppgång? Solnedgång.
sommar eller vinter? Båda tack. 
vilken ålder har varit bäst hittills? Det här året som varit. Alltså 17.
sova på sida, mage eller rygg? Föredrar sidan.
kramar eller kyssar? Kramar är väldigt mysiga, men även kyssar. Så jag svarar både och! ; )

FYRA SAKER
du gör när du har tråkigt: Ringer någon, ser tv, går ut med Wille eller sitter vid datorn.
du gjorde igårkväll: Var alldeles slut efter en jobbig dag så jag tog det lugnt.
du kan höra just nu: Musik såklart men även bilarna som kör här utanför.
du inte kan leva utan: Min familj, mina vänner & min älskade Petter.

TRE PERSONER
du kan berätta allt för: Mamma, Lina, Frida.
du tycker om: Jag tycker om många. Ingen nämd, ingen glömd.  
du inte gillar: Oj, här nämner vi inte heller något namn.

TVÅ VAL
coca cola eller fanta? Fanta.
hund eller katt? Hund.

EN ÖNSKAN
Att jag får leva ett långt & lyckligt liv med alla som står mig nära.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0