Torsdag.

Har inte så mycket att säga idag, min hjärna är lite tom tyvärr. Dagen var jobbig och nu är jag jätte trött. Ni har säkert överseende med detta. Snart är jag nog på benen igen! Tur att jag har världens bästa pojkvän i alla fall.



Anonym om Onsdag:
han är överlägset snyggare än dig!

Anonym om Onsdag:
btw så ser du annorlunda ut på alla bilder!

Någon person kommenterade det här och jag vet inte vem, eftersom du nu är så feg att du måste vara anonym. Jag kan se att du bor i Umeå och eftersom du skrev att jag ser annorlunda ut på alla bilder tar jag för givet att du har sett mig i verkligheten? Om du nu tycker jag ser annorlunda ut på alla bilder så är det väl upp till dig. Men jag tycker jag ser likadan ut jämt. Det är väl klart man kan bli knasig på kort, vem blir inte det ibland?  Har man inte något bättre för sig än att klaga så behöver man väl inte kommentera alls.Väldigt omoget. Spelar det också någon roll vem som är snyggare än vem? Jag trodde det var insidan som räknas, och det gör den. Synd att du lilla person inte har insett det. Haha, skaffa ett liv..
Eller vad säger ni?


Kommentarer
♥ freddan:)

asså den där anonyma saken verkar ju vara idiot på heltid^^ verkligen inget liv liksom:S

2008-11-06 @ 17:58:01
♥ Anonym

Instämmer. Skit i henne/honom!! Att ha en blogg kan va skit jobbigt ibland också. Du är fin och stark som orkar med att leva med dina anfall som du skrivit om. Du är så söt. Också anonym men sann.

2008-11-07 @ 08:14:37
♥ Anonym

Va fan spelar det för roll vem som är "snyggare". Ni är skitfina båda två. Måste vara någon avundsjuk som uttrycker sig så. Stå på dig.

2008-11-07 @ 09:33:44
♥ Anonym

Skit i den där kommentaren. Å du...fotomodeller ser ju olika ut på bilder..du är jättefin,och blir kanon bra på bild! Men insidan kan ingen ta ifrån en. S

2008-11-07 @ 09:36:15
♥ Anonym

Det är en liten människa som skriver sådär,och hon/han visar bara att han /hon är svartsjuk tror jag. Varit med om sasmma sak i min blogg därav slutade jag tyvärr blogga.Kanske borde börja.

2008-11-07 @ 12:22:35
♥ Anonym

va gör du idag? Läget?

2008-11-07 @ 16:02:25
♥ Anonym

FAAN VA TASKIG MÄNNISKA.

2008-11-10 @ 14:31:41

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0