Torsdag.

Godmorgon! Kan väl säga att jag är uppe med tuppen. Förut skulle jag aldrig stiga upp den här tiden men nu har det blivit en vana och tro mig, det är härligt. Jag må vara knasig då jag säger att jag är piggare om jag stiger upp vid fem istället för sju - åtta men det är sanningen. Tänker er så himla mysigt att gå till busstationen halv sju och det är kolsvart ute och stjärnorna lyser. Låter det inte mysigt? Jag lovar det är det! Sen att sitta på bussen i två timmar då det är mörkt och sova. Fast.. idag måste jag träna inför provet som vi har efter lunchen. Ska försöka hinna sova en stund i alla fall!

Det är nog bäst att jag börjar klä på mig nu så jag slipper stressa och vara i sista sekunden, som jag av nån anledning alltid är ändå? Haha, skärpning mickan. Ha en underbar dag!



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0