Torsdag.

Bara en dag kvar av veckan! Känns hur skönt som helst.

Igår då vi hade slutat skolan så träffade jag Petter för att vi skulle äta middag tillsammans. Det var mys. Petter är mys. På vägen hem såg jag film på datorn, Bee Movie. Haha, kan inte rå för det men jag älskar sådana filmer. Den var väldigt rolig fast i slutet började det bli drygt att se.. I alla fall helt klar sevärd.

Om ca en halvtimme går min buss och jag har knappt gjort mig klar, bäst att göra sig iordning. Taggar inte att åka den här bussen, alla som pluggar på universitetet åker den så det är alltid ungefär 2-3 extrabussar. Och jag tycker inte om att behöva sitta bredvid någon. Låter som jag är värsta anti! Men alla måste väl hålla med om att man hellre sitter själv än att behöva trängas med en tant osv.
Have a beautiful day!



Kommentarer
♥ Anonym

vilken fin bild

2008-11-13 @ 13:04:09

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0