School.

Har nu varit uppe i 4 timmar och det känns som att jag hunnit rätt så mycket. Vaknade > gjorde mig färdig > satt på bussen i två timmar (sov hela resan) > gick till idas skola för att lämnas hennes klänning > gick på ica > gick till skolan > och ja, nu sitter jag här i en soffa. Ingen i min klass har kommit än så det är väl inte det roligaste men ändå skönt att ta det lugnt ett tag. Första lektionen idag är samhällskunskap, får se vad det blir där.

Vet ni förresten vad jag såg imorse då jag drog upp persiennerna? SNÖ! Herregud vad jag blev glad! Har ju bara väntat på att den ska komma. Hoppas bara den ligger kvar på marken nu.

Åh, nu kom Frida!!! Ciao :)


Kommentarer
♥ Dessi

Tack för din komentar på min blog, jaa du hade en väldigt fiin blogg du med :D

2008-11-13 @ 13:34:29
URL: http://dessiissed.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0