Onsdag.

Sitter just nu hos favorit Frida och bara slappar. Vi fick till och med skjuts hem av våran snälla lärare, haha. Dagen började med matte i över två timmar vilket var lite jobbigt men tiden gick ganska fort. Vi äter popcorn och ni vet ett sånt där litet corn fastnade i halsen, det skavde som tusan! Fast nu är det borta som tur är. ; ) Hann bbörja prata på om att jag ska operara mig för att får bort det osv, men det behövs ju inte nu!

Snart ska jag gå till busstationen och möta Petter sen så ska vi åka hem till honom. Sover där i natt också eftersom jag hade ett anfall tidigare idag.. så då är det ju inte så väldans bra att sätta sig på bussen själv hem i två timmar. Frida var gullig och lånade mig en tröja också, eftersom jag inte har mycket packning med mig.
Måste nog börja gå strax, hoppas ni haft en bra dag!


Ett kort från halloween. Är så glad!

Kommentarer
♥ Anonym

söta!

2008-11-06 @ 13:49:14
♥ Anonym

Fin bild.

2008-11-07 @ 13:14:34

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0