Onsdag.

Jaja jag vet vet att jag inte har uppdaterat så ni behöver inte klaga. Nu är jag i alla fall tillbaka. Har inte haft tid i helgen att blogga och i skolan är det jätte mycket just nu. Hinner bara inte skriva ibland, så är det! Måste ju ha tid med annat också. Ni får leva med det.

Har väl inte hänt allt för mycket senaste dagarna. Hade en jätte mysig och underbar helg. Sov hos Petter fredag - tisdag. Det var skönt, slapp stiga upp så tidigt då. På tal om att stiga upp tidigt så är det något jag gjorde idag. Halv fem ringde klockan. Då var det bara att stiga upp och göra sig klar. Åkte i världens varmaste buss dessutom. Det var som en bastu! Inte härligt alls. AC hade ju varit något tack.

Just nu är jag på skolan i väntan på att börja matten. Ingen i min klass har kommit än och vi börjar om en kvart.. hm, hoppas dom kommer snart annars blir jag orolig att vi inte har matte eller nåt! Den som lever får se. ; )


Vintern är äntligen här på riktigt!

Kommentarer
♥ julia

sv: ja underbart!! :)

2008-11-26 @ 08:45:03
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0