Onsdag.

Godmorgon! Har ni alla sovit gott?
Själv skulle jag lägga mig nio och det gjorde jag, lyckades dock inte somna. Undra vem som vann utav mig och Petter, hm. haha. Kanske både? Vi säger så. Steg upp vid fyra och slängde mig i duschen och gjorde mig klar efter det. Frukost tog jag med mig på bussen för annars skulle det bli så stressigt.

Sitter på skolan nu, vi börjar om en halvtimme. Dom har inte ens öppnat klassrummet så här sitter jag på det iskalla golvet, brr. Första lektionen är matte i två timmar och tjugo minuter. Vi har så himla långa lektioner nu, om man jämför med högstadiet. Fast det här är tusen gånger bättre.

Hoppas ni får en fin dag!


Kommentarer
♥ Alexandra

Vilken tjusig blogg-- och vad vacker du är :)

2008-11-12 @ 19:24:00
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0