Måndag.

Ojoj, nu har jag varit väldigt dålig på att uppdatera. Ni behöver inte tala om det, jag vet. Ska bli ändring på det!

En snabb sammanfattning om vad som har hänt sen sist:

Lördag - Jag & Petter var och badade på nya badhuset här i Skellefteå. Det är jätte fint och fräscht. Var väl typ vi och småbarn mest som var där. Hade verkligen jätte roligt. Älskar att bada, man gör det allt för sällan eller i alla fall jag. På kvällen var det halloweenfest hos Maria. Ni får snart veta vad jag var, lägger upp bilder lite senare ikväll. Det var väldigt trevligt och härliga människor. Det blev att fara och äta på max vid ett tiden också, det behövdes. Mums!

Söndag - Lyckades äntligen sova ut, sov ända till klockan 12 tror jag det var. Riktigt skönt! Jag & Petter åt inte frukost förrän två så det blev lite sent men vad gör väl det en söndag? Just det. : ) Han for hem med fyra bussen så då hade jag hela kvällen på mig att göra ingenting. För det var vad jag gjorde, ingenting. Haha näe nu låter det som mitt liv är väldigt tråkigt. Men jag menar att jag inte gjorde nåt speciellt.

Måndag (idag) - Dagen med stort D. Idag var dagen då jag började på thoren i Umeå. Gick ju thoren här i Skellefteå men bytte av lite olika anledningar. Kommer nu pendla i stort sett varje dag. 26 mil tur & retur. Låter det lockande? ; ) Men jag ska kämpa. Har jag gett mig in på något ska jag banne mig klara av det. Jag är för envis för att ge upp.
Går ju nu i Fridas klass som är en av mina bästa vänner, love it! Min klass verkar också väldigt bra! Tummen upp för det. Ser verkligen fram emot att åka till skolan nu. Även om det kommer bli att stiga upp tidigt och komma hem sent. Träffade även Petter en stund innan min gick buss. Pusspusspuss!

Har ni haft en bra halloween och sådär? : )

Kommentarer
♥ S a r a

Gosh , pendla till Umeå varje dag!

2008-11-03 @ 21:28:25
URL: http://saaramarklund.blogg.se/
♥ Anonym

åh, sötstumpan min :) / din frida

2008-11-07 @ 10:16:54

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0