Jul På G!

Även fast det bara är november, om än så slutet så är det faktiskt närmare jul än vad jag tänkt. Så mycket man ska hinna med, julklappar måste köpas! Det ska jag & Ida göra på tisdags, blir helbra. Jag & mamma var på rusta efter middagen för att kika lite. Allt slutade med att jag kom hem med en röd julstjärna, en rosa (haha jag vet, men den är jätte mysig!) ljusslinga och sist men inte minst en chokladtomte! Bara för att få lite julkänsla. Lyssnar även på julmusik nu så julen är väldigt mycket här. Fast på lördag ska vi upp med granen och pynta osv. Längtar!


Usch, ser inte alls fint ut på bild.
Är mycket finare & mysigare i verkligheten.



Min goa tomte!


Annars då, ikväll så har jag pluggat massor. Har prov i samhällskunskap imorgon om arbetsmarknaden.. ser väl inte fram emot det men skönt då det är bortgjort! Ska även plugga på bussen imorgon. Dom där två timmarna på morgonen och eftermiddagen är faktiskt bra, tro det eller ej. Jag behöver dom. Jag slappnar av mycket mer.

Dags för glögg och lussebullar nu!
Jösses, ni tror säkert jag är galen.
Men jag älskar julen, det gör jag verkligen.

Har eran onsdag varit bra?

Kommentarer
♥ Anonym

Gud va mysigt med jul. Den rosa slingan var cool och kitchig.

2008-11-27 @ 12:18:57

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0