I'm Just Fine.

På vårdcentralen tidigare idag trodde dom jag hade streptokocker eftersom jag var så svullen i halsen. Det visade sig dock inte vara det. Läkaren sa att det är ett virus men jag ska tillbaka i slutet av veckan om det inte blivit bättre. Trycker i alla fall i mig halstabletter, alvedon & ibbe så jag hoppas det hjälper.

Jag & Petter slog vad om att jag ska lägga mig klockan nio ikväll. Han tror att jag inte kommer göra det, men det tror jag. Ska ju upp redan vid fyra imorgon så jag behöver göra en tidig kväll. Vi får se vem som har rätt.. ; )

 


Visst är det lite mysigt när det börjar bli mörkt ute och man kan tända ljus?
Jag håller på att bli som min mamma, tänder ljus hela tiden.


Kommentarer
♥ Miia

visst, ljus är så mysiga!

2008-11-11 @ 19:14:52
URL: http://meinthespotlight.blogg.se/
♥ fridalampe

Tack! :) funderar faktiskt på det! känns bara så hemskt om jag skulle ångra mig och vilja ha långt hår igen!

2008-11-11 @ 20:04:02
URL: http://ffridablogg.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0