Helt rätt..

.. att Lars åkte ut ur idol ikväll! Jag har väntat på det vecka efter vecka. Jag tycker att han bara blivit sämre för varje vecka som har gått. Dessutom tar han ju inte ens idol på något större allvar. Så, jag är nöjd med att han inte är kvar!
Tycker också att juryn var ovanligt snälla. Dom sa inte alls någon allt för elak kommentar till någon. Alla var faktiskt otroligt bra ikväll, förutom Lars & Johan. Johan borde ryka nästa gång..



Kvällen har varit mysig. Bara tagit det lugnt och sådär. Måste nog sova snart eftersom Ida kommer till mig redan vid nio imorgon bitti! Haha gaaaalet säger jag. Bäst att vara pigg tills dess.

Dröm sött! : )

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0