Fredag.

ÄLSKADEFREDAG!
Äntligen, ska bli så skönt med helg! Eller det är klart, jag har ju helg redan nu även fast jag sitter i klassrummet. Lektionen har slutat och alla mina classmates har dragit men jag måste stanna ett tag till eftersom jag ska möta Parvin vid tre. Vi ska gå en sväng på stan och förhoppningsvis så ska jag köpa med mig lite saker!
Ikväll ska jag även sova över hos Parvin så det blir riktit mysigt! Vet inte vad vi ska hitta på ikväll så vi får se vars det bär!



Min Parvin.

Tror nog jag går till stan redan nu och kikar litegrann, för hur kul är det att sitta här? Nej just det. Stan blir bra. Vi hörs senare gott folk!

Kommentarer
♥ Anonym

Vilken jättefin bild, kanonbra på er båda.

2008-11-28 @ 16:11:09

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0