Fredag.

Jösses vad trött jag är! Inte konstigt med tanke på att jag somnade väldigt sent igår och steg upp vid fyra imorse. Skulle ju packa (blev faktiskt inte irriterad på att jag inte gjorde det igårkväll eftersom jag hade mycket tid på mig på morgonen). Då jag gick till bussen så snöade det ute! Gissa vilken lycka jag fick inom mig!

Hade italienska 09.45 - 10.45. Åt efter det lunch med Paulina & Emma. Ingen i min klass är här för vi har ingen mer lektion men jag måste vänta här tills halv två för då kommer Petters mamma och hämtar mig. Det går ju annars bara en buss klockan fyra, haha dåligt. Sitter i klassrummet och alldeles nyss kom en massa elever in och en lärare. Tydligen är det coachtid här. Aja, jag får ändå sitta här. Tror jag ska se film nu, over her dead body.

Vi hörs om ett tag!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0