Always makes it hard for me.

Gud så skönt, har skrivit klart min inlämningsuppgift och jag blev rätt så nöjd. Skickade den till Parvin nyss så hon ska få läsa igenom den. Alltid bra att någon annan får läsa det man gjort i fall det skulle vara något fel eller liknande. Haha, vi får se vad hon säger. ; )
Ska göra lite kvällsfika nu innan jag lägger mig. Blir nog en relativt tidig kväll eftersom min buss går sju imorgon. Fast å andra sidan är det som sovmorgon för mig! Då blir det att plugga inför provet i två jäkla timmar. Kommer väl antagligen börja må illa bara för att jag måste läsa. Äsch, nu känns det som jag klagar lite för mycket. Livet är faktiskt bra!!

Goodnight, sleep tight.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0