Träning.

Promenaden hem från skolan  idag var rätt härlig men det blåste som tuuuusan! ;p Trodde jag skulle blåsa iväg ett tag.. haha nej kanske inte riktigt så mycket blåste det ju inte men relativt mycket iaf. Såg faktiskt tussilagor, eller maskrosor (?) (är ingen expert på blommor) då jag var på väg hem. Som jag skrev tidigare idag så var jag på gymmet efter skolan och det är ju så härligt att vara där med mp3n. Bara nice! =) Sen så åt vi ugnspannkaka till middag så det kändes ju värt.. haha.
Tänkte ju vara med Lina idag efter maten men jag kom på att jag har läxa tills imorgon så det blev inte av, tyvärr! Äh, blir en annan dag istället.

Sen så har jag börjat fundera på när vi ska börja träna inför skolavslutningen? Jag menar, det är bara drygt en månad kvar. Speciellt med tanke på att det är så många låtar som vi ska kunna utantill och så. Hm.. aja borde bli snart! I hope....... =)
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0