Torsdag.

Torsdag idag men konstigt nog så känns det som fredag, vet icket varför. Men imorgon är det fredag och helg, skööönt! Så vad har jag hunnit med idag? Jo först så var jag på skolan där vi alla nior hade träning inför skolavslutning. Vi fick veta att vi ska sjunga en låt som våran musik lärare har skrivit, inte världens bästa men den duger! Dom flesta sjöng väl inte men.. det var bara lathet. Det blir annars nästa gång vi ska öva den.
Sen hade jag lite teknik och efter det så skulle vi i kören träna inför skolavslutningen. Riktigt många låtar är det vi ska sjunga ändå. Typ 8 st kanske? Blir nog jätte kul! Även om träningarna kan vara lite dryga.. som idag tex, det var typ en tredjedel av alla som var där. Men det blir som sagt annars då vi närmar oss sommarlovet! Åhh, underbart att bara tänka tanken.
På tal om skolavslutningen så hittade jag en jätte fin klänning idag då jag var på stan med Lina. Den är från HM och kostar 249:-. Ska nog på stan imorgon efter skolan och köpa den. Är nästan kär i den..... ;D Blir nog perfekt på skolavslutningen.
Efter jag hade varit på stan med Lina så gick jag hem och solade på balkongen samtidigt som jag tog mig en glass. Sommar känsla!

Nu så är jag hos Lina och vi, eller ja mest hon håller på sy om en klänning åt mig plus lite annat. Det blir nog fint osv. =)
Nej nu ska jag vara lite social med henne.
Vi hörs!!! byee =)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0