Torsdag.

Hej vänner, hur har eran dag varit?

Min har varit helt okej. Skolan var väldigt slapp idag. Vi har nå "hälso grej" lite olika dagar här framöver och första dagen var idag. En hälso rådgivare (tror jag det heter?) var på våran skola i morse och i våran klass från 08:00 - 09:30. Det var otippat nog ganska kul. Hon berättade om mat och motion osv. Sen så fick vi göra ett mellanmål, våran grupp skulle göra smoothies. Det var riktigt gott! Vi fick mackor och så också. Jag trodde att det skulle vara mycket tråkigare men man ska nog inte förvänta sig så mycket, man vet aldrig hur det blir. Det gäller det mesta.
Efter det där så spelade vi volleyboll och basket, var dock inte med så jag, Maria och Maja satt och pratade istället. Jag och Maria kom fram till att vi ska börja streetdance? Det är något jag tycker verkar grymt kul! Skulle nog vara skit roligt. Så vi får se hur det blir med det. Det var pannkaka till lunch, prefekt då vi har hälso grejen? Haha, dom hade verkligen tänkt till där eller? =)
Jag och Maria slutade vid lunchen så då for vi till stan några timmar. Jag leter ju fortfarande en klänning som jag ska ha på skolavslutningen men har inte hittat nån än. Jag blir tokig för jag har gått på alla affärer här i stan, nästan alla iaf. Självklart hittade jag några söta klänningar men ingen som jag riktigt ville ha. Jag vill att det ska kännas som "DEN HÄR KLÄNNINGEN MÅSTE JAG HA!" annars kanske jag står där på skolavslutningen och inte är nöjd med klänningen och det vill jag ju inte. Har hittat några fina på internet men jag är lite tveksam när det gäller storlekar. Visst, det går väl oftast att skicka tillbaka om den inte passar eller sy in om den nu är förstor. Men känns ändå lite osäkert men jag vet inte, får se hur jag gör.



Vi passade på att ta oss en glass och satt på torget och njöt. =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0