Tiden tickar.

Ojoj, får lite panik när jag tittar på klockan!! Jag måste iväg och jobba om en stund så är lite småstressad! Men innan dess måste jag hinna slänga i mig en middag, tror mamma har gjort kycklingsallad? =) Mummmmms! Känner mig verkligen inte taggad på att jobba en söndags kväll men värt pengarna iaf! Dom behövs verkligen kan jag lova er. Speciellt eftersom inte jag får studiebidraget osv i sommar men jag har nog så jag ska klara mig! Jaja.. värt att skriva.. haha.

Hela tiden nu då vi har varit lediga så har jag tänkt att jag ska klippa av ett par jeans och vika upp dom så att det blir ett par jeans shorts. Tror ni att jag hunnit det? Svar nej.. huvva.. har så mycket att göra nu så jag hinner inte ens det. Hoppas att jag hinner ikväll efter jobbet, vill så gärna ha nuuuu. Mina fina från förra året är nämligen trasiga, int kul int.
Undra om det är någon bra film på tv ikväll? Hoppas på det!!

Nej nu måste jag kila, vi hörs väl imorgon antar jag.
Puss och godnatt!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0