Söndag.

Igår kväll var jag bjuden på middag hos Erica. Super god mat! Och trevligt folk. Spenderade resten av kvällen hos Maria. Jätte mysig kväll. =)

Idag har jag slappat hela dagen. Kändes som jag behövde det. Speciellt eftersom en helt ny skolvecka börjar imorgon. Fast tror inte att det blir en "vanlig vecka". Vi är lediga nån dag också har vi andra dagar som vi ska göra annat på. Fråga mig inte vad, jag vet inte själv. Har ärligt talat ingen koll.. usch jag måste skärpa till mig.
Det var Gossip Girl maraton hela dagen idag, ända från klockan 10 till 5! Självklart ville jag ju se alla avsnitt eftersom jag missat några men det blev inte så. Var ju tvungen att ta vovvarna på promenader och sådär. Men jag såg det mesta iaf. =)

Denna goda maträtt åt vi till middag idag, underbart gott varje gång. ;D


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0