Sommarjobb.

Har glömt att berätta att jag har fått ett sommarjobb! Visst, det är feriejobb, alltså genom kommunen men det spelar ingen roll, bara jag får pengar så är jag tillräckligt nöjd. Så vad är det jag ska göra? Jobbet är på ett boende för dementa. Jag tycker det ska bli spännande, det kan ju hända en massa. Min mormor har jobbat med dom som är dementa förut så hon vet mycket väl hur det är så hon har berättat litegrann för mig. En kompis har också sommarjobbat med dementa så hon har berättat mycket. Det kommer nog bli en erfarenhet. Jag ska jobba i 3 veckor. Det känns skönt att ha sista perioden så jag hinner ha sommarlov nu i början då man är less på skolan.
28/7 - 17/8

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0