Skolan.

Hej & hallå!

Usch vilken dag tänkte jag då jag vaknade, grått och trist. Fast pigg som attan var jag ändå! Humöret på topp också för den delen. Ni vet dom där jeans shortsen jag berättade om igår.. dom hann jag inte göra igår efter jobbet för jag kom hem så himla sent igårkväll och då var jag så trött så jag gick och la mig direkt. Iaf så gjorde jag shortsen imorse istället. Tog ett par jeans som jag inte använder så ofta och klippte av dom och vek upp dom, klart! Svårare än så är det inte så det känns värdare än att gå och köpa ett par. =) Så dom har jag på mig idag men är tvungen att ha ett par tights under för det är typ bara 7 grader här i norrland idag.
Tänkte ta en härlig promenad till skolan imorse men då började (såklart..) att regna just då jag skulle gå så jag fick skjuts istället. Men nu ser det ut att spricka upp så det blir nog att ta en promenad hem! Slutar typ 11.50 så det är skönt. Kanske tar och går förbi Anderstorp om jag orkar. Sen så ska jag på gymmet, underbart. ;D Får se vad jag hittar på ikväll, kanske blir det att vara med Lina men ajg har lite läxor också.

Hoppas ni har en toppen dag!
Hujj! =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0