Picknick.

Go eftermiddag mina vänner, allt bra med er?

Själv så är det väl helt okej. Imorse då jag vaknade så var det strålande sol så jag tänkte att det skulle ju vara jätte mysigt med en picknick så jag ringde Lina och hon var på. Gjorde mig i ordning och packade en liten väska med filt osv sen drog jag på konsum där jag mötte Lina. Vi köpte varsin sallad och en godispåse (hade med mig saft). ;D Vi hade bestämt att vi skulle fara till rovön och ha picknick där men det kändes lite för långt att gå dit så vi gick till Erikslidsbacken istället. Men tro ni inte att då vi bara legat där i 5 minuter så börjar det regna....... inte kul! Så då gick vi in i grillstugan eller vad man nu ska kalla det. Det var väldigt tur för direkt då vi kom in dit så började det spöregna och det åskade också.. vilken tur vi har.. hm! ;p Aja det var mysigt att sitta där också. Sen så kom Matilda och var med oss också så det var trevligt. Kan knappt fatta att det nästan är sommar.. för drygt en vecka sen hade jag typ vinterjacka (?)!! Fast det är ju klart.. vissa folk som man ser har ju det fortfarande och då börjar man ju verkligen undra.. men alla är vi olika. Idag hade jag shorts, men som tur var hade jag med mig ett par tights med mig som jag var tvungen att ta på mig för det blev lite kallt efter en stund. Men iaf en jätte mysig dag trots regn och åska.

  

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0