Onsdag.

Wihoo, idag har vi varit lediga!! Som ni kanske läste i senaste inlägget som jag skrev igår kväll så trodde jag ju att vi hade skola idag men icket. Fick veta av en kompis i klassen igårkväll att vi är lediga och gissa om jag blev glad! Sov ut lääänge imorse och har sedan bara tagit det lugnt. Eller har faktiskt hunnit träna också en sväng.

Fick brev från sjukhuset idag (alltid lika tråkigt som vanligt..). Har äntligen fått en tid för att göra EEG. 11/6 kl 07:15. Jätte kul så tidigt på morgonen men jag har inget val. Har ju gjort det en gång förut så jag vet hur det är. Jag hoppas nästan på att dom hittar vad det är. Jag vill hellre veta att det verkligen är något fel på mig istället för att går runt och inte veta vad det är, som jag har gjort i snart 3 år. Men jag måste erkänna att tanken skrämmer mig fortfarande. Tanken på att få veta, eller inte veta. Båda två är lika skrämmande.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0