Måndag.

Jotack jag vet så dålig jag har varit på att uppdatera här, riktigt dåligt. Men nu är jag här igen! Har ju hänt ganska mycket sen i torsdags, då jag senast skrev. Orkar ärligt inte ta allt i så stora drag men, here we go. Pappa var inte hemma i helgen så jag åkte till Ida på lördag morgon och spenderade min tid där. På lördagkväll var det ju kulturnatta inne i stan så vi for dit och var med en massa trevliga människor. Träffade ungefär alla man känner? Jaa nästan. Sjukt mycket folk var det iaf. Så jag hade en jätte rolig kväll! =) Men oj så döda jag och Ida var när vi kom hem vid halv två, vi snackade ett tag och sen somnade vi på direkten.
Dagen efter, alltså igår så var det marknad i Sävar så jag och ida gick dit ett tag. Fast före det så åt vi pizza, som blev våran frukost. Jätte nyttig frukost, haha. På marknaden var det ganska mycket folk men det var väl inte så jätte roligt men det dög. Vi tog en glass och satt i gräset och tittade på lite olika saker. Efter kanske två timmar så gick vi hemåt, dels för att vi var less och dels för att jag var tvungen att hinna med bussen. Åkte buss med Matilda hem till Skellefteå. En grej som jag störde mig på var att han som satt bakom mig i bussen hade med sig en bärbar dator, och nej det störde jag mig inte på. Utan det jag störde mig på var att han spelade så himla hög musik, typ rockmusik. Kunde han inte haft ett par hörlurar? Och om han inte hade det så kan han väl låta bli att lyssna, jag menar.. han var ju inte ensam i bussen. Aja, bara en liten sak som jag stör mig på.

Sitter för övrigt här och har magsjuka (tror jag). Vad annars kan det vara? Nej men det är säkert det och det är så himla otrevligt. Man känner sig som världens rishög och orkar inte göra något. Plus att man kallsvettas och en massa. Nu ska jag försöka få i mig lite potatismos och se hur det går, håller tummarna för mig själv!

PS. Det kanske kommer lite bilder från helgen senare så håll utkik.


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0