Love Song For No One.

Här sitter jag och mår fortfarande lika illa. Mer ska jag inte säga så att ni också börjar må illa. Nej jag sparar detaljerna för mig själv för jag tror ingen vill veta, inte en chans. Jag har inte varit ute nåt idag förutom då jag for till bowlinghallen för att hämta min mobil som jag glömde i Umeå i helgen. Batterierna tod slut på lördagkväll så har inte haft på den sen dess så var ju några SMS nu då man slog på den. Dock är jag så dålig på att svara eftersom jag alltid SMSar upp mina pengar DIREKT. Det är ju duktigt av mig, eller hur..?
Hur som helst så ligger jag här hemma i soffan nu med bärbara datorn och väntar på att mamma ska komma hem. Hon är och trimmar Asta och jag längtar inte efter att se henne. Eller jo det är klart jag gör men hon kommer vara jätteful, det vet jag. Tycker inte om då hon nästan inte har nå päls kvar. Kan lägga in en bild senare.

Hoppas ni är friska och krya! :) 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0