Klippt.

Hej bloggen!

Nu är jag hemma från salongen. Eller nja, kom ju inte hem nu men ändå. Det tog 3 (!!) timmar att klippa och färga. Fast jag färgade bara min utväxt som var ungefär 3 cm. Ni ska bara veta så mycket jag har klippt mig, hela 25 cm! Jag tror jag låter bliderna tala för sig själv.. men jag är verkligen jätte nöjd. Nu kan jag ha en svans med EN snodd istället för TRE. Så jag ångrar mig inte, fast måste erkänna att jag saknar mitt hår liiiite, bara en smula.

Before;



After;



Vad tycker ni?

Kommentarer
♥ parviin

det blev skiit fint!!!!! :D

2008-05-29 @ 21:50:30
♥ lina

VÄLDIGT FINT! ;O

2008-05-29 @ 22:14:31
♥ johanna söderlund

as fint :)

2008-05-30 @ 08:07:21
URL: http://barajohannis.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0