Klippning.

Imorgon gäller det! Jag ska klippa mig. Mitt hår har ju blivit så jädrans långt nu så det behövs klippas av en liten bit. Men det är nog inte bara en liten bit som ska bort. Jag har tänkt klippa ganska mycket. Ungefär 2 decimeter ska bort MINST. Är så less på mitt hår nu (även fast jag älskar det). Känns spännande med något nytt! Och det kommer bli så mycket fräschare och lättare att sätta upp dvs göra frisyrer. På sommaren är det jätte skönt då man bara kan göra en svans med EN snodd istället för at tspringa runt i hela lägenheten för att hitta TRE (eller mer) snoddar bara så man kan ha en svans. Det blir spännande att se hur det kommer att bli. Ni får hålla ukik imorgon på kvälls kvisten!


Nu ska jag lägga mig och se två filmer som mamma har hyrt åt mig.

Ibland är det skönt att vara ompysslad.


Ha en härlig kväll, godnatt.



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0