Inga problem.

Då sitter jag här alldeles proppmätt efter en kladdkaka som jag nyss har ätit upp. Haha nej inte en hel kladdkaka förstås men en bit. Min mage håller typ på sprängas eller nåt i den stilen, men nåja jag har bara mig själv att skylla! Är ganska trött nu ikväll så ska kika på tv ett tag och sedan blir det sängen! Har dessutom laddat mp3n med nya låtar så nu blir det roligt att gå (cykla?) till skolan imorgon.
Dessutom kikade jag tvärt på hockeyn och nu står det 2-1 till Tjeckien.. men med lite jävlar anamma så ska vi väl kunna vinna ikväll eller vad säger ni? =) I hope.

Äh, nu ska jag inte skriva mer ikväll tror jag.
Hoppas ni haft en toppen dag!
Kramkram
:) 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0