I'm good.

Sitter här och knaprar på en rädisa.. haha fråga mig inte varför men jag blev bara sugen på att äta en. Är dock starkt konstigt nog? (A) Känner mig väldigt trött efter den här dagen. Kanske är det för att jag var på gymmet tidigare idag? Ja, kanske är det så. Det blir att ta en dusch och sen sätta sig en stund framför tvn tror jag närmare bestämt. Det är ju American Idol ikväll, det missar ni väl inte hoppas jag!  Vad gör ni själva den här måndags kvällen? Skrev först lördags kvällen så ni märker ju hur pigg jag är på en skala från ett till tio...

Förresten! Jag har kommit på mig själv att jag måste börja övningsköra snart. Eller ja.. jag har inte precis kommit på det nu. Pappa har väl bara tjatat ungefär ett år. Måste skärpa mig och ta tag i det där. Känns som att jag har en tendens till att fly undan saker och ting och det finns bara en sak som förklarar det; LAT. Skärpning nu Mickan!


En dagens outfit kommer här, varsågoda!! :) 

Nu ska jag hoppa in i duschen, hejdå.

Kommentarer
♥ LIFE BY Marielle

(svar) den dialekten är nice :)

2008-05-19 @ 23:46:13
URL: http://mariellem.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0