How Do I live.

Sjuklingen uppdaterar..
.. mår lika dåligt ännu, om inte värre. Kallsvettas, feber, ont i öronen, ont i halsen, svullen i halsen, stel och listan kan fortsätta. Nu tror mamma att jag har någon influensa aktigt eller en infektion. Jaa jag har då ingen aning, det enda jag vet är att jag inte mår bra. Ont i ögonen har jag också. Dom känns alldeles uppsvullna. Därför var det skönt att jag gick och fick sömn förut. Har sovit i två timmar, vaknade nyss. Jag kan lova att jag behövde det! Det är väl det enda botmedlet som finns, sova bort skiten.
Mår ni andra bra?

Förresten så slog jag på Extreme Home Makeover för en halvtimme sen drygt och jag var jätte taggad på att se det men då visade det sig att det var ett gammalt avsnitt, just my luck. Hur som helst så såg jag ungefär en kvart bara för att se familjen det handlade om. Och åh, tårarna började rinna nerför mina kinder. Det handlade om en mamma och en pappa som hade 4 barn och mammans syster hade 5 barn. Det visade sig att mammans syster misshandlade sina egna barn, åh.. finns ju inte ens ord för hur hemskt det är! Hennes barn tog hand av socialen och skulle sättas i fosterhem men mamman och pappan sa att dom skulle göra allt dom kunde för att inte skilja på dom 5 syskonen. Så det slutade med att mamman och pappan blev deras fosterföräldrar. Vilka föräldrar! Nu var dom plötsligt 9 barn i familjen, och mamma och pappa. Men inte nog med det, deras morfar hade också flyttat in för att hjälpa till med barnen. Den yngsta var ju bara en bebis. Och vet ni hur litet deras hus var? 82 km². Det var hemskt att se hur de bodde, riktigt fruktansvärt. Man inser hur bra man har det då man ser sånt där. Huvva, man får en klump i magen.
Tur att Ty och gänget kom till räddning och skulle bygga ett nyss hus!

Nu ska jag vila.
Hej så länge.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0