Godmorgon.

Godmorgon, sovit gott?

Jag har iaf sovit som en riktigt stock. Jag somnade inte förrän halv fyra så har sovit tills nu. Anledningen till varför jag somnade så sent var väl att, hm ja.. låt oss bara säga att en kompis var vääääldigt pratsugen. =) Men det är trevligt, trevligt med folk som tycker om att prata i timmar om allt och ingenting.
Vädret är verkligen helt underbart här i lilla Skellefteå idag! Solen skiner och varmen är också här. En riktigt sommar dag. Men det är klart, det är ju faktiskt 1 juni på söndag (!!) så det är ju nästan sommar.

Idag ska jag som jag sagt tidigare, klippa mig! Åh, är så sjukt taggad. 16:30 ska jag klippa mig så det var lite sent tycker jag men det blir nog bra. Hem och äta middag efter det och sen datorn en liten stund.

Nu ska jag göra lite frukokost och sätta mig ute i solen och äta.
Visst är det underbart att äta ute? Japp.
Ha en bra dag, hörs ikväll!

Kommentarer
♥ Tobias

svar. jo de gjorde jag(A)

2008-05-29 @ 17:42:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0