Fredag.

Fredag, fredag och fredaaaag, alltid lika efterlängtat! Imorse var jag vääääldigt seg så jag stannade hemma, har inte sovit mycket inatt. Hatar verkligen när jag inte kan sova. Har vissa perioder då jag har svårt för att sova. Även fast jag är super trött så går det bara inte, huvva. Men det kunde varit värre, jag menar.. jag får ju oftast sova det är bara nån natt då och då det är sådär. Så imorse slappade jag bara och degade på. Åt frukost, kikade tv, städade rummet, diskade, duschade osv. Så jag hade lite fullt upp även fast jag var hemma.
Efter det gick jag till mormor och var hos henne en stund. Fick också fika! Mummmms. =)

Ni vet igår då jag skrev att jag var hos Lina osv? Jaa om inte, läs det. Iaf så hade jag med mig en "tantklänning" som låg hemma i garderoben och skräpade så jag tog med den till henne. Och då jag åkte hem så hade jag en "ny" klänning med mig hem. Haha nej inte en ny precis men hon sydde om den. Kanske tar kort sen och visar, den är rätt så söt.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0