Fördriver tiden.

Har bara allämänt tråkigt så varför inte göra detta?

1. Hur gammal är du om fem år?

- 22 år.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
- Ingen i två timmar. 

3. Hur lång är du?
- 1,68 cm.

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
- Oj, det finns många men.. Step Up!

5. Vem ringde du senast?
- Lina.

6. Vem ringde dig senast?
- Mamma.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
- "Hej vännen! Hur är det? Hur gör vi med grillningen på fredag?<3 :) puss!"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
- Beror på vem det är jag ska höra av mig till men väljer nog ringa.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
- Skilda, fast dom var aldrig gifta.

10. När såg du senast din mamma?
- 2 timmar sen ungefär.

11. Vilken ögonfärg har du?
- Dom är blåa men kan skifta pga ljuset så dom ser grönaktiga ut ibland. 

12. När vaknade du i dag?
- 06:15 ringde väckarklockan tyvärr.

13. Vilken är din favoritjulsång?
- Chris Brown - This Christmas.

14. Vilken är din favoritplats?
- Ett varmt ställe med nära & kära.

15. Vilken plats föredrar du minst?
- Ett mörkt, äckligt & otoligt litet rum.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
- Om jag får gissa gissar jag på att jag bor i Göteborg. 

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
- Spöken, främst under sängen.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
- Snacket om festivaler under middag, riktigt roligt.

19. Hur stor är din säng?
- 105 cm tyvärr men jag har köpt en 120, den har bara inte kommit än.. längtar!

20. Har du stationär eller bärbar dator?
- Våran har gått sönder.. så nu sitter jag vid en bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
- Oftast med t-shirt.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
- Ungefär 4.  

23. Hur många län har du bott i?
- 1.

24. Vilka städer har du bott i?
- Skellefteå.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
- Barfota är härligast på sommaren, annars strumpor + skor.

26. Är du social?
- Oftast. Fast det beror såklart på vem jag pratar med.

27. Vilken är din favoritglass?
- Mjukglass & twister helt klart!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
- KLADDKAKA! Går alltid hem.

29. Tycker du om kinamat?
- Ja, verkligen. Friterad kyckling är det godaste.

30. Tycker du om kaffe?
- Nej huvvaligen..

31. Vad dricker du till frukost?
- Oboy, te eller vatten.

32. Sover du på någon särskild sida?
- Näe, inte precis.. det som känns bekvämast.

33. Kan du spela poker?
- Åh, jag måste erkänna att jag faktiskt inte kan det. Skulle gå minus!

34. Tycker du om att mysa/kela?
- Haha dumma frågor. Who doesn't?

35. Är du en beroendemänniska?
- Det kan man nog säga ja.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
- Nej.

37. Vill du ha barn?
- Åh, ja i framtiden absolut! Jag älskar barn.

38. Kan du några andra språk än svenska?
- Engelska, lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
- Om jag säger såhär, jag slutade räkna då jag hade gjort det 10 gånger.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
- Bassäng.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
- Kläder & skor. Nöjen litegrann också.

42. Äger du dyrbara smycken?
- Jo det gör jag.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
- Prison Break.

44. Kan du rulla med tungan?
- Ojaaa!

45. Vem är den roligaste människan du känner?
- Haha jadu, jag känner massa roliga människor.

46. Sover du med gosedjur?
- Ehm, ska jag vara ärlig? Jaa.

47. Vad har du för ringsignal?
- Vet inte, nån jobbig melodi som jag alltid stör mig på.

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
- Japp, på vinden är dom.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
- Ett rött armband som ligger här på skrivbordet.

50. Flirtar du mycket?
- Kan jag inte påstå nej.

51. Kan du byta olja på bilen?
- Haha nej verkligen inte, kanske skulle ta och lära mig? =)

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
- Har inte börja övningsköra ens så nepp.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
- Tillsammans är man mindre ensam. BOKTIPS! Den är jätte bra. 

54. Läser du dagstidningen?
- Ibland ja, har gjort det sen jag var 3 år helt ärligt.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
- Nej.

56. Dansar du i bilen?
- Haha, i bilen.. nej det skulle nog inte gå så bra med tanke på utrymmet men kanske funkar.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
- Rix FM.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
- Oj, jag minns typ inte..? Hm.. nej jag minns inte.

59. När var du i kyrkan senast?
- Då vi alla i nian hade luciatåg i kyrkan, före jul då.

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
- Börje. Men hallå, går fortfarande högstadiet så..

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
- 3 dagar tror jag.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0