En trött Mickan.

Jo sant så sant. Jag är jätte trött och min rygg värker. Har fortfarande ont sen jag hade den där blödningen.. nii vet då jag hoppade studsmatta. Aja, jag ska inte klaga det finns alltid dom som har det värre. Jag ska göra en hyffsat tidig kväll, känns som det inte skulle sitta helt fel med en lång natts sömn! Kan aldrig vara fel. Ojojoj, känns som jag håller på att somna då jag sitter här och skriver. Kommer säkert göra det, skulle inte förvåna mig. Jag kan somna hur fort som helst, på några sekunder.. näe men ska försöka hålla mig vaken så jag hinner borsta tänderna och sådär. Haha nej jag övdriver nog litegrann nu. Blir jätte knasig då jag är trött så det känns som att jag bara skriver en massa strunt nu vilket jag nog också i själva verket gör. Haha lyckat.. =)

Nämen jag hoppas iaf att ni har haft en bra dag.
Sov så gott!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0