Dagen.

Hej bloggen för första gången idag!
Ja denna dag har väl inte bestått av speciellt mycket, inte mycket vettigt iaf. Imorse då jag vaknade så hade jag jätte ont i magen! Inte kul alls.. så jag bestämde att jag skulle stanna hemma idag. Somnade om och vaknade inte förrän 11 (mamma ringde). Annars hade jag nog sovit längre. Var riktigt trött! Har varit ute två lång promenader med hundarna och bara sett tv. Nej förresten! Jag har ju varit duktig och städat mitt rum + diskat. deru! ;D Jag har till och med bakat en sockerkaka. Eller ja.. jag vet inte om man riktigt kan kalla det en sockerkaka. Då jag hade stoppat in den i ugnen så glömde jag helt och hållet bort den. Mina tankar var låååångt borta. Då jag kom på den och kollade in i ugnen så var den såklart bränd, och då menar jag inte lite bränd. Den var typ kolsvart.. haha.. jätte kul. nooot. ;p

Annars då? Jaa vädret är grått och trist precis som igår. Det regnar också.. så hade paraply då jag var ute. Jobbigt med två koppel, ett paraply och en (?) hand. Haha nej jag har faktiskt två händer men det är nåt fel i min vänstra. Har jätte jätte jätte ont.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0