Andra Avenyn.

Så sjuuuuukt många som ser den tv serien. Och jag förstår dom helt och hållet! Det är galet bra och man blir fängslad. Tyvärr har jag missat så otroligt många avsnitt så jag följer det inte.. men ser det ändå någon gång ibland om det råkar vara på tvn. Det enda program som jag faktiskt riktigt följt är Prison Break, som jag inte missat ett enda avsnitt av. Men tyvärr så får jag lov att vänta ända tills hösten kommer. Jaa jag följer det på tv. Men hur som helst, tillbaka till andra avenyn. Jag tycker det är så roligt att det är så många som ser det, unga som äldre. Jätte många av mina kompisar ser det och då menar jag varje avsnitt. Vissa är ju helt inne i det men det ska vi inte gå in på nu. Min mormor såg det ikväll och hon missade vad en kille sa i slutet så hon ringde upp sin väninna och frågade vad han hade sagt. Tycker det är ganska fränt faktiskt. Haha =) Jag menar, alla äldre följer inte andra avenyn men dom som gör det, det är fränt.

Usch så trött jag är just nu. Har hållit på med den här läxan hela kvällen så nu är det dax att jag tar det lugnt ett tag. Förresten så håller min rygg på döööda mig. Ni vet min rygg, som jag skrev om igår? Iaf så är det lika ont idag också så jag hoppas det går över snart. Sov inget inatt heller pga smärtan. Men det ska ju bli bättre inom några dagar så det är bara att härda ut tills dess.
Nu ska jag fika och slappa framför tvn.
Natti natti mina vänner =)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0