Bortrest 19/6 - 24/6.

Tror ni att jag hade rätt? Jaaaa, Ida var hur brun som helst! Jag ville ju knappt vara i närheten av henne för det fick ju mig att se ut som jag aldrig varit utanför dörren på 17 år. Men jag har ju några veckor på mig att bli brunare, eller lika brun åtminstone. Det var iaf väldigt roligt att träffa henne igen. I den här värmen som vi hade idag kändes det som man behövde en glass så vi gick på kiosken och köpte oss varsin.
Gissa vilken det blev? Det blev en calippo, inte den med cola smak utan den med lemon/pineapple. Måste nog säga att det är en av mina favoriter då det gäller glassar! Perfekt på stranden en varm sommardag. Haha eller ja behöver ju inte vara på stranden.. kan ju vara var som helst en varm sommardag. Hur som helst så satt vi där utanför kiosken och njöt av våra glassar ett tag och for efter det hem till Ida. Hon visade mig kort från Turkiet och åhhhh vad jag önskar jag var där! Älskar ju att vara utomlands, det är bland det bästa som finns. Jag blev ju inte alls avundsjuk av deras stora pool, höga vågor eller hotellet.. nejnej inte alls.
Var inte så länge hos Ida för vid halv fyra så hade pappa hyrt ett släp så min broder kunde fara till grusgropen och köra sin cross. Jag ville såklart hänga med så iväg bar det. Väl framme i grusgropen så började pappa att köra bara för att testa och sen var det brorsans tur. Gick riktigt bra för honom! Jag tänkte ju köra en sväng men det blev inte för att det kom getingar stora som hus och jagade oss.. haha inte lyckat! Så vi for hem, men vi hade ändå varit där en timme så. Blev sedan att fara in till stan för att äta på frasses, lökringar.. mumms!
Ikväll blev det att spela lite volleyboll, hur kul som helst förutom att min handled känns lite död nu efteråt.

Men vet ni vad?! Imorgon åker jag till Sälen och är där tills på tisdag. Ska upp 07:30 imorgon för 08:30 går min buss till Skellefteå. Det blir att fara hem och packa om i väskan och sedan sitta i bilen i 12 timmar. Kommer väl sluta med att jag räknar bilar i brist på annat roligt. 80 mil i bil är ingen höjdare men det blir nog bra ändå. Har ingen dator där nere så vi får höras då jag kommer hem! Såvidare ni inte ringer eller SMSar. Skulle uppskattas för jag lär inte ha allt för roligt. Haha vad jag låter negativ nu.. men jag kommer nog ha det rätt så bra.
Ha en bra midsommar! :) 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0