Utkast: LALALALALALA, haha ...

LALALALALALA, haha jag är på topp! Kanske märks?

Sorry för att jag inte uppdaterade nånting igår kväll, jag trodde nämligen att dom jag satt barnvakt åt hade kvar sin dator men det hade dom inte. Istället så hade dom en ny som man behövde ha lösenord till och jag ville inte ringa och störa dom bara för att jag ville in på datorn, haha. Det första vi gjorde när jag kom var att dra ner på festivalen. 2 små pojkar, 2 & 4 år, ni kan ju bara tänka er. Först så skulle vi äta middag. Pojkarna ville ha hamburgare (med ingenting på, gott?) och jag tog en wook tallrik, jätte gott! Det finns så himla många tält med mat så man vet knappt vars man vill äta. Efter maten så lovade jag att dom skulle få varsin våffla på pinne med chokladsås, jag köpte en till mig själv med! Låter kanske inte så gott med OJ vad mummsigt det var kan jag lova. Ni borde testa om ni får chansen.

Mätta och belåtna gick vi runt på festivalen ett tag och sen var det dags för pojkarna att få åka varsin karusell. Den äldre körde radiobilar och sen fick båda två åka en lastbil tillsammans. Den gick runt, runt och runt hur många gånger som helst och den yngsta började gråta, men då slutade den som tur var.. haha stackars liten. På vägen hem köpte vi med oss en sockervadd och ni kan ju tänka er hur kladdigt det blev! Usch. Hem och tvätta händerna direkt.
På kvällen såg vi pippi och inte bara en gång, två gånger! Haha nog för att pippi är bra men en gång räcker men det tyckte tydligen inte ungarna. Vid halv nio hade dom somnat och jag slog på TVn i brist på annat att göra. Det var ju bara ett problem, den funkade inte! Vi som nyss hade sett pippi.. hm. Började kolla bland alla kablar och sladdar men dom var som dom skulle vara (tror jag iaf). Tog dosan och började knappa, till slut hade jag tryckt på varenda fjärrkontroll och varenda knapp och det funkade inte. Vad fasen var felet? Ja, jag vet inte. Så jag satte mig och såg på film, typ barnfilmer.. haha. Kom hem drygt halv tre, helt död så jag somnade direkt.

Idag har jag varit med Lina på stan, köpte ett par skor men kan tyvärr inte visa dom för att min kamera funkar inte och vet inte vad som är fel.. måste lämna in den till veckan. Köpte ett till par skor igår också och två par örhängen. Ni kanske får se dom till veckan om min dumma kamera funkar igen.

Här är alla som spelar ikväll:

Kraftscenen Fredag 27 juni
21.30-22.45 Eric Gadds band tillsammans med Eagle Eye Cherry, Magnus Carlson, Titiyo
23.30-01.00 Europe

Nordic Light scenen Fredag 27 juni
20.30-21.30 E.M.D
22.45-23.30 Kleerup Live med Titiyo & Swingfly
01.00-02.00 Lillasyster

Ska äta middag nu och senare blir det festivalen.
Taggar som tusan!


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0