Tisdag.

Godmorgon på er! Sovit gott?

Själv gick jag och la mig vid ett tiden och då får jag ju ändå skylla mig själv att jag är sådär suuuuper trött som jag var imorse. Tycker inte om det, så jag stannade hemma för att jag helt enkelt sovit för lite. Måste sova minst 7 timmar för att jag ska ha ett någorlunda bra humör dagen efter. Annars blir jag en sur puppa nästan hela dagen. ;p Haha eller inte riktigt hela dagen men i början på dagen åtminstone.
Den här dagen är underbar! Sol & inte ett enda moln så långt mitt öga kan nå! Kunde inte vara bättre. Ska göra mig en god frukost-lunch och sätta mig på balkongen och njuta. Det är lite kul att sitta där ute ibland och titta ner på alla människor som går förbi. Jag förstår inte vissa människor. En varm sommardag kan det komma förbi en snubbe med vinterjacka medans dom flest går i shorts och t-shirt & en kall vårdag kan det gå förbi en tjej med kjol och inte verkar frysa allas. Jaja, vi är alla olika men det är ju tur det på ett sätt.

Nu ska jag kila ut med hundarna och sen äta frukost!
Hörs senare, puss.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0