Stadsfesten.

Äntligen! Det som alla väntar på hela året, äntligen är stadsfesten här igen! Stadsfesten hette förut Skellefteå festivalen men bytte namn för 2 (?) år sen. Det är sjukt mycket folk och hur roligt som helst. Karuseller, uteserveringar, underhållning, artister mm. Allt möjligt! På fredag & lördag är det inträde och det kostar drygt 200 kr men dom andra dagarna är det gratis så jag och Lina ska dit ikväll. Vädret är inte det bästa men det regnar i alla fall inte. Om ni inte vet det så äääälskar jag att åka karuseller! Det är ju bland det bästa som finns! Synd bara att det är så himla dyrt, annars hade jag nog åkt tills jag hade spytt, haha. Men någon karusell ska jag hinna med ikväll. Lina sa en, jag sa två. Hoppas på fler än två! Haha jag är ju galen men ja, det är jag det.
Lina ska komma hit och äta tacos vid 6 tiden och efter det traskar vi ner mot stan.
Ha en bra kväll ni andra!

Kommentarer
♥ Eva

så fruktansvärt.. :(

2008-06-25 @ 17:50:27
URL: http://evasriddle.blogg.se/
♥ Daniella

Svar: jag har köpt den på hm :)

2008-06-25 @ 18:23:38
URL: http://daniellaedholm.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0