Söndag.

Godmorgon, sovit gott?
Jag sov som en prinsessa, eller det gör jag väl oftast så det var inget nyss. Har dock bara sovit sju timmar pga att jag fick SMS av en person för drygt en timme sen.. haha! Okej kanske det inte var så kul för jag hade gärna sovit vidare men jag vill inte sova bort hela dagen, som jag gjorde igår. Igår vaknade jag nämligen 15:15, kan ni tro det? Gör det, för det är sant. Jag älskar att sova men det där var nog lite för länge ändå. Känns bra att vara uppe redan, har en hel dag framför mig!

Jag har ätit jordgubbar och mjölk nyss, det blev väl min frukost. Men det är ju inte precis mättande så jag tror jag ska göra mig en bond (inte james bond utan som en bonde) omelett. Det är jätte gott kan jag lova.
Vädret är lite ostadigt idag.. soligt ena stunden och molnigt den andra. Jag vill ju ha SOL och inte ett enda moln plus värme. Kanske kommer imorgon? Hoppas det.

Dessutom så verkar nästan alla fara utomlands nu. J kom hem i onsdags från tunisien, I åkte till turkiet i onsdags, F åkte till turkiet i tisdags och E åker till italien idag. Tror ni jag är lite avundsjuk eller? Tycker att någon av dom kunde packat ner mig i deras resväska.. haha.



Ta mig dit, tack.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0