Söndag.

Godmorgon. :) 

Vaknade faktiskt ganska nyss, för ungefär en halvtimme sedan. Jag som inte trodde att jag skulle betala in mig på stadsfesten igår men tror ni inte att jag gjorde det ändå? Jo, såklart. Men det var nästan värt pengarna. 280 kr. Vi såg Amanda Jenssen, Jill Jonsson, Petter & några till. Det var ju rätt mycket ööös på Petter.. folk var lite galna. Men det var grymt roligt! Vid halv elva tiden så blev vi hungriga så vi gick och skulle äta. Finns ju hur många tält som helst med mat men det blev till slut en tex mex tallrik för min del. Ni skulle ha sett så himla stor den var! En vanlig tallrik med ett BERG av mat. Den var dock lite för stark för min smak + väldigt mättande så det blev mer än hälften kvar. Såg dessutom dom som hoppade bungyjump och det har jag velat sen jag var liten. Undrar om jag verkligen skulle ha nerver till det. Bara man tänker på det så pirrar det i hela kroppen. Tänk när man väl står där och ingen väg tillbaka, bara hoppa. Uh, känner då att jag nästan inte vågar.





Europe från i fredags!

Ska ut och sola strax, solen är kvar idag med.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0