Rubrik.

Haha på nåt sätt så tycker jag inte alls om att skriva en rubrik. Kommer aldrig på något vettigt eller något alls faktiskt. Jaja, jag har iaf varit på sjukhuset nu för att byta gips men då jag kommer dit säger gipsteknikern att jag ska komma tillbaka 14:15 för han hade inte tid just då. Tur att jag bor ca 5 minuter från sjukhuset så jag slipper sitta där och vänta över en timme. Förresten sa han att jag inte skulle få ett likadant gips som jag har nu för att han tydligen hade slutat med det? Låter väl konstigt. Han sa att jag istället skulle få ett gips med grövre rutor. Alltså va?! Haha i min hjärna ser det inte fint ut, men vi får se vad det är för något. Spännande.
Lina ringde nyss och hon ska åka på konsum och sen komma hit så vi ska luncha tillsammans. Det blir lasagne för min del, mummmms! Så det blir att luncha sen sjukhuset. Men hon får nog lov att skynda sig, hon har en tendens att vara lite sen.. haha.

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0