Onsdag.

Morsning!

Sovit gott? Det har jag! Haha men det gör jag ju nästan alltid så det var ju ingen nyhet. Sover som en stock.. inte ovanligt som sagt. Har precis tagit mig lite frukost som jag tog ut på verandan och åt. Det är ju toppen väder här idag! Sol och bara nåt enstaka litet fjuttigt moln. Kanske inte så jätte varmt i luften men då solen lyser så är det super varmt.

Vet ni vad?! Ida hörde nyss av sig och hon är hemma! Äntligen! Hon har ju varit i Turkiet i en vecka så jag har inte träffat henne på ca 2 veckor. Hon ska komma över om en halvtimme så jag ska alldeles strax göra mig lite klar och sådär. Kanske att vi ska steka i solen? Haha men det lär ju inte hon behöva, hon lär ju vara brun som en.. ja jag vet inte vad men väldigt brun iaf. Åhhh, jag känner att jag måste sooola..

Vi hörs senare under dagen allihopa!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0